Friday, June 29, 2012

A'salam,selamat pagi,tghari,dan malam kepada pembaca budiman,sekrg ni pukul 5.37 pagi waktu Vegas,its summer and cuaca panas gila, its triple digits,  tempreture,matahari terbit pukul 4.50 pagi ,biasanya pukul 5 pagi mata saya dah celik,pokok2 nak kena jirus pepagi buta ni,kalau tak kelayuanler dia org, for the next 3 months, cuaca akan sentiasa panas terik di Vegas ni, kalau kita keluar 5 minit masa tgh hari, lemah longlai badan, tak lama lagi puasa,kena prepare mentally and physically,its a long hrs of fasting my frens,but we have to do what we have to do as a muslim kan? kalau kaum lelaki keluar waktu panas terik ni, saya rasa telor dia org tu jadi half boil egg kot.anyway, having said all that,hari ini dan seterus2 nya saya akak berceloteh whenever saya ada masa dan mood.kalau saya tak sempat, kekawan yg dua ekor tu lagi akan ambik gilirin,kalau tak saya hampok nanti kat dia org, main2 ngn saya.jgn semua hot2 chiken shit dah ler!!.Saya ni tgh nak mecari punat mcmana nak post gambor dlm blog ni,mata dah kesep, past tu simbol2 dia org bukan nya saya reti,nak mintak tolong anak2 memasing masih membuta, mualaf belum balik dari outstation,nampak gaya saya kena belajor meraba technically. Elok juga yer, bukan senang nak meraba, tersala raba lain pulak jadinya.bila dah tau mcmana nak post gambor nanti,banyakler ler gambo yg saya tempek nanti. A'salam frens!

7 comments:

  1. wkmslm...heheheh kalo dh setengah masak tu maka rugilah jv..leleh ler air lior hehhehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhah, woi melayu subang, bukan main lagi yer, terlebih2 pulak. hahahha

      Delete
  2. Welcome to the blogging world. You can attach your blog to your FB, so bila ada enttry terbaru, boleh lah semua kita zazzz baca blog:)

    ReplyDelete
  3. kak, senang jer, kat templet post tu ada icon mcm gambar ada gambar bukit. yg tu utk attach gambar. clik icon tu, nanti kluar popup suruh browse gambar dari file mana. dah dpt file gambar tu, click attach. nanti kluar la gambar kat blog akak ni...selamat mencoba!

    ReplyDelete